Mumbai, 20.06.2013, štvrtok - deň štrnásty

Dnešná prednáška, na ktorú som sa tešila na základe odporúčania kamaráta, bola pre mňa veľkým sklamaním, najmä preto, že veľkej väčšine z prednášanej látky som jednoducho nerozumela. Moja účasť však sa však ukázala prínosná v inom smere - stretla som a dokonca som sa rozprávala s ďalším z "maoistov", pre mňa ešte stále vzácnym a nepochopiteľným druhom intelektuálov. Tento chalan povedal navyše niečo podobné, len obrátene - totiž že on sám, podľa jeho slov, tiež zatiaľ nestretol nikoho s názormi ako ja - alebo tým myslel nás všeobecne? Bol prekvapený, keď sme mu hovorili, že súčasná Európa skutočne nezbožňuje Marxa, že komunizmus nemusí byť vždy tým, za čo sa sám vydáva, že človek predsa nemôže veriť všetkému, čo vidí na youtube. Očividne mal chuť do debaty - som teda naozaj zvedavá, čo si na nás o Európe, Indii a spoločnosti celkovo ešte nachystá. Verím, že má toho spústu a mne sa to možno (ne)bude páčiť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára